My life:)

Mitt nya liv består inte av ryggläge i soffa lika mycket mer, maten e inte bara en snabb lösning:)

Jag tränar i 40 - 120 min om dagen. Jag framför allt varierar min träning. Jag prövar olika saker, hittar nya utmaningar,

Jag inte bara tränar en massa utan jag planerar min mat lite fett och inga kolhydrater, även jag unnar mej en go fika någon gång.

Denna antonia som skriver i dag mår mycket bättre psykiskt, jag tar tag i saker. Jag har bättre självförtroende, och ingen kan trampa på mej igen...

Jag är glad:) jag mår bra;)

Jag har världens bästa sambo:)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mandy

Va skönt att du mår bra :)

Va ju ett tag sen man såg dig.

men du har väl aldrig haft ett liv som består av ryggläge i soffan?? Haha

Du har ju alltid något på G ;)

Puss o kram!

2011-11-19 @ 11:22:16
URL: http://sweetdelights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0