TRÄNING

träning.. det är något som intressear mej, inte bara för att gå ner i vikt utan för att jag ska må bra och få upp min självkänsla.

i dag vara jag med madde på gummet. kända att jag värkligen fick ut något av det i dag.. jag har bestämt mej för att göra någon slags form av träning daglingen. styrka minst en till två gånger i veckan på gym och 1 gång i veckan hemma. 3 dagar blir det antingen löpning power work, eller ett pass på motionscyklen en dag som vilo dag. måste vara i form till resan:)

fast jagjobbar mycket så måste jag hitta tiden till träningen.

jag fixar detta:)


Kommentarer
Postat av: Lina

Va duktig du är!!! :-) Hoppas du har tid o träffa mig snart!!! Kramar <3

2011-02-04 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0