the first kiss

Man tänker och tänker. Man har så många minnen som e både goda och fina, minnen som e fina och hemska. När man är nere så ränker jag på alla roliga minnen framför allt jag och Alex har tillsammans, de gör mig lycklig igen. Jag tänker framför allt på den dagen vi träffades.


Den 17/7-06 åkte jag till Kiviksmarknad för att ha en rolig kväll med Caroline, och det hade jag. Vi gick runder och tittade på folk, så träffade vi tobak, med några andra, bl.a. Alex. Jag sa inte så mycket utan log mest. Caroline pratade för oss båda. Först försvann Carro, sen tobak. På ca 10 minuter var vi ensamma. Vi kände inte varandra, jag hade inte en aning om vad han hette.


Vi gick och satte oss utan för vandrarhemmet där några andra satt, jag tror det var Andreas och en kollegas sambo. Jag kommer inte riktigt ihåg vilka som satt där. Men vilket fall som helst satt jag i gräset och Alex i en strand stol. Jag blev bjuden på öl och tackade självklart ja, när har jag tackat nä till alkohol?  Vi satt och pratade och skrattade, eller de satt och pratade. Jag satt mest tyst och lyssnade, ville inte göra bort mig.  Efter en stund gick Alex för ”att slå en sjua”, jag tog tillfället iakt och tog hans skor. När han kom tillbaka så bara log han och satte sig på gräset.  Han tog av sej sina skor och jag provade hans sko med mina på. För att ge alla ett gott skratt.


Vi flörtade lite oskyldigt med varandra. Och han lyckades till och med tvinga upp mej i kopparna. När jag skulle hem så följde Alex mig till campingen där min kära faster campade. Jag gick in på toaletten och han väntade utan för på bänken med min väska. När jag kom ut så räckte han fram handen till mig och jag tog den och drog upp honom.


Då la han armarna om mig och kramade mig, det pirrade i magen, efter en liten stund så kysste han mig. Jag trodde benen skulle vika sig. Den första kyssen man alltid minns


Nu har vi varit tillsammans lite mer än fyra år.



                                                                                                                                                       
   
                                                                                                                                     


                                                                                                                 // Tonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0