Kände att jag behövde förklara

Jag och alex har ett bra förhållande. Men som alla andra förhållande så finns det en lite period som inte var så bra. Men den e löst. Och jag har min egen vilja.

 Jag tycker om att spendera kvällar med honom och helgen. Vi bor ju tillsammans. Vi gör mycket saker5 tillsammans. Som i morgon exempel så ska vi ha en riktigt relax dag på spa tillsammans med midag på kvällen. Vi satsar även på en helg i rom i sommar och efter sommaren ska vi resa i väg en vecka för att bara vara. Vi har snart varit tillsammans i snart 4 år. Och vi tycker om att göra saker tillsammans, vi behöver mycket tid tillsammans. jag behöver ialafall ha mycket tid tillsammans med honom.


Kommentarer
Postat av: Lina

skönt att det e bra! <3 Åhhh Rom är fantastiskt, jag lovar, såååå fint där!! :-) Syns på fredag darling!!!!! puss o kram <3

2010-04-19 @ 13:57:09
Postat av: Mandy

<3

2010-04-20 @ 22:50:47
URL: http://Dezederia.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0