grisinfluensan

inlägget har inte så mycket med rubriken att göra, men i brist på fantasi

Jag mår skit just nu, har en jävla huvudvärk och känner att jag borde gå och lägga mej. Men det e för tidigt.  Jag går och lägger mej tidigt och sover länge. Det fungerar inte mer jag behöver vara vaken lite också. Men den här huvudverken försvinner inte. Tredje dagen jag har den, så jag behöver någ få naken masserad, jag känner riktigt hur spänd jag e i både nacke och axlar. Bode kanske inte använda den stora väskan varje dag. Eller kanske inte ha den så tungt packad. Aja de e mycket man ska tänka på för att kroppen ska må bra.  Man orkar inte tänka på allt.

Men på tal om hälsan, så ska jag vaccineras mot ”Grisinfluensan”. Känns inte helt ok, biverkningarna e det många som får. Den vanligaste 1 av 10. Jag har verkligen inte råd att bli sjuk, nä  jag ska vara frisk så att jag kan jobba.

Det finns inget bättre än att jobba, eller jo det finns det, egentligen mycket som e bättre. Men jobbet e något som ger resultat, jag kan ägna mej åt mina intressen, jag och alex kan unna oss saker. Vi kan leva som ett par med hyfsad ekonomi som klarar en månad galant och samtidigt kan jag köpa lite kläder. Detta kunde man inte påsamma sett när man gick i skolan. Och inte jobbade extra. Då hade jag 2400kr i månaden. Så roligt hade jag då. Hade man pengar i slutet av månaden?? Nej, det hade man verkligen inte.

Jag känner att detta inlägg blev lite rörigt men så får det vara.

Åter kommer i morgon. Och bilderna på allt nytt kommer när allt e tvättat.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Mandy

LOL. Det heter ju svininfluensan ^^

Haha pöss saknar dig

2009-10-26 @ 15:12:49
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0