lakrits ljus från ikea

vet ni va. jag ska på arbetsintervju på torsdag:) fattar ni, förhoppnings vis har jag hittat mitt jobb. e det inte underbart? hur gött e inte detta. så i morgon ska jag skriva cv ovh personligt brev och även prata med henne:) jag e glad. jag hoppas att jag får jobbet :)
håll tummarna för mej på torsdag klockan 15,00:)

på tal om cykelpump
i dag har jag jobbat. från 7- 16. men dagen gick snabbt. höll mej syselsatts hela tiden. jag kom fram till dej när det e dax för barn hur skulle jag kunna vara mamma ledig. jag kommer till att klättra på väggarna eller kanske inte. men jag kommer nog till att vara rastlös. ja jag vet, jag e knäpp men det bjuder jag på.

på tal om vattenslang
satt och funderade på vcad som händer i morgon. men så kom jag på att jag ska åka till ystad med en dama på jobbet. det ska bli kul. men va händer på kvällen. det kännds som om det är något planerat. men jag kan inte komma ihåg vad. jag måste alltid ha en karlender med mej. så jag kan skriva upp allt jag planerar. jag har en massa annat skit i mion väska utom min karlender utan den ligger brevid datorn. hur kom jag nu in på kalendern?? jag blir aldrig förvånad över mej själv spec inte när det gäller samtals byten. det e jag i ett nötskal :)

nä nu ska jag gå och duscha sen så ska jag lära sofis mode och drömma mej in i värden med en massa pengar. drömmar kan man ju. och ja jag har en hel del realistiska drömmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0