familjen på "landet"

något som kan göra mej arg e när barnen inte får pussa sin mamma, för modern. det hör till för fan!!!!!!!

Det var så här att jag och min älskling käkade i vitaby kiosken. och där kommer in en familj som ska beställa pizza, inget med det, men att de ändrar beställningen och så, det viste inte om de skulle ta med sig de hem till "landet" eller äta på stället. Men de sket jag planka fan i. men familjen var almänt ireterrande ändån. det mar mor, far, mormor och 4 barn. 3 pojkar och 1 flicka. först och främst så mar moder ute med bara flickan och de andra 3 fick stanna inne hos far och mormor, det var ju inget som jag tänkte på då.

den minska av pojkarna var väldigt gullig och gav en massa söta kommentarer till mormor, och far när moren och dottern var ute. Han pussade och kramades. De såg väldigt mysigt ut, och jag tänkte vilken härlig familj. Moren kom in med flickan sen så bestämde sig faren med tre av barnen på att gå ut och sätta sej i bilen. Mor och mormor och minstingen av pojkarna stannade kvar och den lille killen ville pussa på sin mamma. Men moren sa slut, så pojken fick inte pussa på sin mamma. Jag kockade inombords. Det gick hur bra som helst att ge tid till flicka men när pojken ville pussa på sin mamma gick inte det.

jag personligen blev så irriterad och arg, låt grabben pussa på dej käring jävel. Barnen behöver få pussa på mamma och pappa. som päron så måste man ge mycket kärlek till sina barn, vist nu vet jag inte hur det e annars i den familjen, men jag blev irriterad just så och reagerade. Det e inget fel på det. Men jag hoppas för barnens skull att de får den kärlek de behöver i familjen och att de annars får pussa på sin mamma. Jag hoppas verkligen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0