sommaren 2006 den bästa

Jag har raderat och skrivit om flera gånger. Jag vill få till det. Men jag e så tankespridd. Så nu får det bli som det blir. Mina tankar måste få komma ut.

Men jag vet något jag vill återuppleva, sommaren 2006. Vilken sommar vilket liv man levde, med patricia och emma. Fan vad jag saknar der. Det var 3 år sen, även den sommaren jag träffade alex. Jag jobbade samma tider måndag till fredag. Från 11-16 måndag till fredag, och visssa lördagar samma tid. Jag saverade och diskade på ”bullens och bönans cafe” i tomella. På kvällarna tillbringade vi tre godingarna på spjustorps badet. På helgen festade vi  eller satt bara hemma och såg film tillsmmans. Vilken sommar. Värmen den sommaren var underbar, mitt liv varunderbart. De e det fortfarande, men jag saknar den sommaren. Jag vill återuppliva den. Borde tag ta i och höra av sig till emma och patricia. Bara träffas och snacka skit.

Men farför e det så att vänner försvinner. Vi kan inte ha växt ifrån varandra eller? Hösten 2006 började jag gymnasiet i k-stad. Det var precis som om mitt val av gymnasie försörde allt. Sen hösten 2007 flyttade jag ihop  med alex.  Jag ångra inget jag har gjort utan den jag har ogjort. Jag ångrar att jag inte har hört av mej.  

Jag måste ta och skicka ett sms till emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0