nova lund och mobilia

där har jag vatt i dag. hittade inte riktigt allt de jag ville ha. eller de jag framför allt varv ute efter var en klänning till nyår, men det blev lite annat. 

  • stövlar
  • pumps
  • späts thighs
  • lösögonfransar
  • hårfärg
  • skit cool topp
  • och nässpray blev det oxå:P
  • en ny kalernder

man tycker på två sånna stora ställen måste man hitta mins en klänning som en snygg men nä. men får se det posetivt fick en massa annat i stället. måste tilllägga att inget av detta var bpå rea. hittar aldrig något på rea.. hatar det..

om en halv timme e det dax att åka till jobbet och vara vaken hela natten. känds roligt, jag som vaknade 07.00 av att jag knappt kunde andas. var torr i halsen och hade en jävla nästäppa, och jag kände att det inte var lönt att somna om så jag gick och tog en dusch och åt en stadig frukust, det känds att den här natten kommer till att bli låååååååååång. men de får man ta.

en parantes,
jag och julia ska vara snyggas på nyår eller hur stumpan:)

det känds inte lönt att sova nu ska åka om 21 min. men jag ska

1. titta på mina nya saker och prova dom igen
2. paka ner dom snyggt
3. åka till jobbet och ha  den längsta natten i mitt liv 

skriver nog ett inlägg i morgon när jag har vaknat till liv.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0