klockan e 22,07

vilken natt man har haft. vilken dag. i trötthetenstäcken. vilken helg.
helgen har varit bra, med både posetiva och negativa inslag.  fredagen blev lyckad men ändån inte vad jag hade tänkt mej. de var ju tänkt en lite pup runda. men de sket sej. åkte hen och la mej i stä'llet. blev lite mycket att dricka.

i går umgicks jag med david, li, eric och självklart älskling oxå. vi körde dom andra till ystad och sen körde vi hem till mamma igen. klockan ett skulle vi hämta brossan och två av hans kompisar i sjöbo. vilket som var en rolig upplevelse. brossan var nykter med dom andra två var bra i gasen. roluiga typer. hehe. när vi var hemma igen 01,20 fick vi vila lite innan vi skulle åka till ystad och hämta david, li och eric. vilket som inte blev som planerat. skulle hämta dom 03,00 körde i från ystad 04,30. vad som hände får ni inte veta. men de var förväntat säger jag.
men jag säger  mår du bra david?. hoppads att du har lärt dej något nu.

och i dag har vi ätit midag hos mormor och morfar. morfar fyller år i morgon:) grattis morfar..
nu ska jag sätta mej i soffan igen och titta på vädret.  wallander börjar snart igen. ska se färdigt den och sen blir det sängen.  som tur e börjar man 13,00 i morgon. men innan dess ska man ha hunnit med en massa andra saker. som att handla litta. och njuta av en vinter morgon, ut och gå. så det blir ändån att man går upp vit åtta nio tiden. för att hinna med allt. 
nu e klockan 22,13

puss och godnatt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0