hus hus hus hus

just nu har jag en sån överskottsenergi så jag vet inte avd jag ska bli av eller vad ajg ska göra. mamma  börjar nog tycka att jag e jobbig. kanske alex med. ( han tyckte iallafall att jag skulle ta något lungnade) så jag fick sätta mej vid datorn i stället. :)

i går umgicks jag med david och julia:) sov hos julia. de var trevligt, fast svinkalt på morgonen. jag trode nog att jag skulle frysa ihjäl. men de löste sej.. fick på mej kläder óch blev någotlunda varm..
spendetrade lite tid med david.

vi ska flytta till ett hus:) tillträde i mitten av mars:) jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! super fint är super glad. ska bosätta mej i ödemarken med älskling och elvis, vilka fester:)

nä nu ska jag gå och göra något får se om jag hinner att skriva i morgon mycker som ska göras och lite tid.  de e nu man önskar att att ett dygn att 48 timmar. men så en de inte nu. man kan ju hoppas att tider räcker till i morgon..  om jag inte hinner skriva så gott nytt år

Kommentarer
Postat av: Lina H

Gott nytt år gumman!!!! Måste verkligen träffas snart!!! fick du mitt vykort??? :-) var ligger huset?? Va roligt för er!!!! Ha det så bra o gott nytt år!!! KRAAAAAAAAM

2009-01-01 @ 05:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0