HJÄLP

denna dagen började bra. fast den skulle ha kunnat börjat 100000000000000 gånger bättre. tolka de som ni vill.
gick upp typ 08.10 gick ner till mandy. ochg snackade litta med henne. de var ju inga problem med de. sen började de. jag slogi mina tår i varenda kant vi har i lägenheten, kommer till skolan träffar en massaq dryga människor. nu sitter jag och tönker på en upgift vi ska göra i fotografikbild A
ska ta två bilder på mej själv
1. hur ser folk på mej. e den ena bilden
2. hur jag e mej själv?.
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP
JAG VET INTE HUR JGA SKA LÖSA DETTA. KOMMER ANTAGLIGEN INTE TILL ATT GÖRA DE. MEN I ALLAFALL. DE GÅR OM MAN VILL..

nä jag måste ta och tänka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0