26/12-08

det känds som om det var en hel evighets sen som jag bloggade. men nu kommer jag med ett inlägg.
jag har helt enkligen inte haft så mycket att skriva om.

julavslutningen har varit och tilloch med julafton. vart tar tiden vägen?? julfirandet blev inte så långt för mej. skulle jobba klockan tre. men det blev ändån lite firande. jag fick fina julklappar,
mamma och pappa: tränings skor och klöder, t- tröja  halsband, skit coola strumper och lite annat.
Mormor och morfar:: 500kr och lite smink.
cammila med familj. elvisp
julia med familj.: en skit fin ring
farmor: 200 kr
tin och görgen: beckhamn parfym
helen: presentkort
petraoch perka: spa saker.
ulla: 1000kr
keno: 150kr + en cd
fick en massa annat oxå.
tackar alla för alla fina julklappar.

i dag har vi tittat på en super fint hus som vi kanske ska hyra. vill vbo i de. superfint.  julia vart oxå med super roligt var det att träffa min älskade kusin.  senare nä vi kom hem så gjorde jag och älskling oss fina för att ut och äta thimat. super gott  var det och sen bar det av till mamma och pappa med en massa mys.

i morgon bär det av till lund eller malmö för mellandagsrea. måste värkligen hitta något att ha på mej på nyår. annars så sotar jag ijulias gardop:P nä nu ska jag hoppa ner i sängen bredvid älsklingen och mysa lite till.

snart nytt år. nytt år = nya upptäckter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0