081210 onsdag

Grey´s anatomy går i kväll klockan 21,00 de vill säga om 33 min. Grey´s anatomy är de bästa serien jag vet, sitter i soffan varje onsdag kväll klockan 21,00 för att se de.
jag orkar inte förklara vad det handlar om för er som inte har sett de.

egentligen borde jag plugga men jag orkar värkligen inte. tycker att jag berätta för er lite vanliogt skit i stället.  men jag funder på att gå och göra en stor kopp varmt te. känner att jag e värd de.
dagen har varit varit bra där dagens:
klädsel : mina svarta jeans, ett svart linne och min oranga peak tröja.
låt: proud mary
humör: trött
dagen började med att jag försov. tycker inte om onsdagr. specielt inte förasta lektionen. har svenska, med helt fel lärare, fast i dag var hon " sjuk " tycker att hon har en onsdags sjuka. men de e kanske bara vad jag tror.  men iallafall, vi hade en av mina favoritlärare i dag på svenskan i stället. om jag tänket efter så har jag haft vikarie på alla mina lektioner. fast en var in ställd oxå. skumt. men men. de var bara skönt. :)

nu e det exakt 15 minuter kvar till grey´s, så om jag tänker efter nu så har jag tagit rätt långtid på mej att skriva detta inlägg fast jag har gjort lite annat samtidigt.

bara så ni vet i morgon 07.15 ska ni tycka synd om mej. ska till tandläkaren.. vill inte men de måstes. måste ju få tänderna kollade.. :s

nä nu e klockan 20.49 och jag säger tacdk och hej för mej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0