klockan

tiden. jag tycker alltid att man går i mot tiden.  allt man gör om dagarna handlar om tiden,klockan, varför? man måste alltid veta vad klockan e.  nu börjar jag men mina filosofier. jag e tillbaka.

mina skumma funderingar bjukar komma vid den här tiden och genast blir det roligare att blogga. jag känner att jag har något att blogga om. inte bara en massa skrivande för att det ska vara så. typ" hej hej, allt bra med er, här e allt bra" på en vecka har jag typ 10 läsare. 7 av dom e nog jag själv som går in och kollar på min sida.


hösten är på väg med stora steg, jag bara älskar att gå ut en runda på morgonen nu. det är lite kyligt men ändån mysigt, man ser hur löver ändrar färg. de stora koftorna åker fram. mörkare på kvällarna så det blir mysigare att titta på film med tända ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0