I begin to think

Jag börjar tro att jag har en skum ritual på kvällarna, eller ritual var kanske fel ord val. Men i alla fall. Gör jag inte detta så känns det som om att jag här glömt något. Då ligger jag och tänker och blir frustrerad på att jag inte kommer på vad det är som jag har glömt och kan inte somna. Jag vet jag e skum. Har alltid varit haha.


Jag kollar facebook, ibland skulle jag i för sej bara strunta i facebook på en vecka och se hur det hade gått. Det är egentligen sjukt, men när alla sa att facebook är beroendeframkallade, så jag typ bara jaja. Men det är ju sant. Jag kollar den alltid på morgonen. Jobbar jag kollar jag på mobilen när jag äter frukost, och på kvällen har också blivet ett måste. Men varför kan någon svara på det???


Jag dricker alltid en kopp te och läser bloggar. Känner att jag måste hitta några nya bloggar att följa, någon annorlunda. Någon som inte är som de andra bloggarna. Jag läser mina vänners bloggar och några stor bloggare. Och min favorit bloggare är nog Egoina och den blogg som inspirerar mig mest är nog gynnings. Jag går inte in på varför, för då kommer detta bli ett långt inlägg.


Efter allt detta så duschar jag, ibland själv och ibland med Alex. Och borsta tänderna och så och tar hand om min hud.


Samtidig efter allt detta så borde jag vara trött men för att varva ner riktigt så måste jag antingen läsa en stund eller spela sudoku på mobilen.  Sen efter allt detta kan jag sova gott


”Mina muskler frös till is. För det var inte Jessicas röst som tillrättvisade mig den här gången. Det var en ursinnig röst, en välbekant röst, en underbar röst – len som sammet, trötts att den var så upprörd ” från när jag hör din röst av Stephenie Meyer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0