Casper

man går in på facebok. för att komma i andra tankar,
av vana sen allt hände gick jag in på din sida.
men nu kan inte tårana sluta att rinna från mina kinder.
livet e inte rättvist, 19 år och fylla 20 till sommaren.
också världens snällaste människa, med det underbara leendet.
casper du var alltid glad och det var det bästa med dej.

snälla kan du inte bara komma tillbaka och säga hej, jag bara skojade med er.
fan du e saknad.  du skulle inte ha detta, det e inte rättvist.

fan oxå jag som sagt till mej själv hur jävla länge som häslt fan jag vill träffa dej igen,
det var evigheter sen som vi träffade. varför hörde man unte av sej tidigare. bara för att höra hur det var med dej

casper, vila i frid min vän.

jag saknar det/ Din vän Antonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0