Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag.

 

Dagen började med att älsklingen fixade en fin och en mysig frukust med bullar. Sen lite morgon mys. Dagen började bra och e fortfarande bra. Just nu sitter han och ska spela in en ljud presentation till sin lab, så jag sitter med mp3 för att inte föra vad han spela in. Haha.

 

Så just nu lyssnar jag på ”broken” av bad religion, en jävligt bra låt i alla fall.  Lyssnade mycket på det när jag gick i högstadiet. Ett annan band som jag lyssnade på i yngre åldern var the sounds där favorit låten var ”Fire”. När jag lyssnade så drömde jag att jag stod på en stor scen och sjöng denna. I slutet kom den stora eldlågor vid kanterna på scenen. Det är rätt kul att sitta och tänka på vilka band jag lyssnade mycket på när jag var yngre. För då var det mycket perioder med olika genrer.  Nu lyssnar jag på nästan allt. Men rocken står mej närmst hjärtat.

 

Ni  alla får ha en underbar alla hjärtans dag, för det ska jag ha.

//tonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0