..............

till er som är med i att anordna student festen som är homma hos mej. snälla gör något, jag fixar inte allt själv. det gäller även han som jag ska ha student festen med. det är tre veckor kvar och några dagar. om en vecka börjar festerna så jag vill gärna ha allt färdigt då.. om de e ok för er. veckan innan studenten kommer jag sluta att tänka på det och ge upp. då får det bli som det blir. jag e trött på att inget händer. den sista vecka så e det kanivalen, skattjakten osv. de e veckan man festar.  snälla ni som är inblandande gör någon.

Kommentarer
Postat av: *elina*

har du jobbat idag ?

2009-05-16 @ 14:32:39
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

funkar att ringa oxå

2009-05-21 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0