vår

det är vår.
i går när jag cyklade till skolan såg jag en fjärilslarv och då insåg jag verkligen att det var vår. Och i dag har solen steckt på och det har varit riktigt härligt.


Jag har varit med Mandy i stort sett hela dagen. Då vi bl.a. har varit ute och gott i det fina vädret. Riktigt skönt har det varit. Riktigt njöt av solen. Det är alltså verkligen vår.


Om två dagar flyttar vi. Så då blir det hejdå gamle och hej Brösarp. Jag kommer till att stor trivas i huset och där kan jag verkligen njuta av våren.. och kommer till att älskar den ännu mer.


Nu ska jag fortsätta att packa. Puss puss


Kommentarer
Postat av: M O S A N

Fin blogg! :D <3



Vad gör du då?

2009-03-19 @ 18:09:50
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0