jag älskar dej



du ska bara veta hur mycket jag älskar dej. jag vill leva med dej, jag vill bilda familj dej. jag vill nå mina drömmar med dej.

det finns inte ord som räker till för att förklara hur mycket jag älskar dej, du stöttar mej. du hjälpte mej att fixa skolan. och jag vet att du kommer att stötta mej i vad jag än välje för utbildning sen. jag vet det. och jag kommer alltid att älskar dej.

det finns även svakor i vårt förhållande men tillsammans löser vi som.  du har nog fått 5 miljoner kyssar av mej och det ska bli flera miljoner till. vi ska leva tillsammans hela vårt liv. det har jag bestämt. så det ska vi göra. vi ska gifta oss.

jag ska hjälpa det att nå dina drömmar. dina drömmar om att bygga hus och att bilda familj. och det vet du.

tonia <3 Alex det är bara så

älskling, jag älskar dej


Kommentarer
Postat av: *elina*

Klart det alltid ska vara ni! ;)

2009-06-24 @ 22:37:23
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0