fan fan fan

ibalnd känds allt ett helvete. jag vill inte åka själv på studenten, det känds som om att det kommer till att bli skit tråkigt.  just nu känds det som opm att hela min student kommer att bli misslyckad. vrf. jo för att allt jag har planerat går åt helvete. jag ser förjävlig ut i håret. jag menar det det ser värkligen förkävligt ut.jag har 9 dagar att vänja mej vid detta fula år. jag vill vara fin i håret till studenten. men nu har jag slängt ut 750 spän på denna jävla färngning, och jag e inte änns nöjd. fan. varför gick jag med på det. jag tyckte att året var finare innan jga färgade det i dag. tilloch med finare fast jag hade en lång utväxt. jag hade kunnat lägga nert hundra kronor på en brun hårfärg i stället och blivit nöjd. men 8i stället betalade jag 750 kr för att6 försöra mitt hår hos frissan. det suger

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur ser det ut nudå? :O

2009-06-08 @ 22:53:16
URL: http://varjear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0