storm

Vilket jävla väder, har väder guden bestämt sej för att hata österlen eller vad är det?? det är snö storm i november. och öästerlens snöröjnings budget är redan på minus sidan i år igen... snälla sej inte att det ska vara en lika jävlig vinter i år igen. då får jag panik

i morse när jag skulle köra till jobbet i kivik så var jag nära döden upplevelse. mella brösarp och kivik var det ingen sikt framåt allt var bara vitt och jag var livrädd när jag körde. men helt plötsigt kom en plogbil från ingenstans. jag körde ut så långt jag kunde men, fan vad rädd ajg var..

Vikkelb fall som helst så stannar jag och älskling i kivik i natt, jag ska i försej jobba i natt på solgläntan men alex ska kunna ta sig till musteriet..

nu sätter jag . för i daf

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0