det där med jobb

jag e timmis på tre olika ställen i tre olika kumuner för tre olika företag. jag e tim på briknkehem som e kumunalt inom tomelilla kumun, på solgläntan i kivik som ägs av förenade care, och pesonlig assistent i ystad för assistansia. hmm detta börjar bli förvirrat. jag vet hur jag jobbar nästa detta veckan och en dag nästa vecka men sen så vet jag inte så mycket mer. jo 3 nätter och 1 dag på brinke hem. men sen då????? jo jag vet ingety mer,. jag skickar i väg ansökningar på ansökningar var eller varanan dag. så i morgon så blir det att kolla på arbetsförmedningen om där kommit in något nytt....

jag är trött på att leta jobb kan inte bara jobbet komma till mej?? kan inte jag få min tillsvidare nu???

jobbet i ystad är okej, men assistansia planerar en vecka åt gången vilket som är lite förrvirat både för mej och brukaren.

och sen ska jag inte klaga, jag har ett jobb som jag går till eller förlåt tre, men har man tur så blir det ca en heltid varje månad men vissa månader blirdet bara 50 % också kanske frustrerande.. men jag e ju ung och har flera möjligheter,

jag har iallafall bestämt mej för att jag ska plugga till ssk. men när vet jag inte. men den dagen kommer nog ska ni se

nu mot jobb i ystad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0