vad ska man äta??

sitter och lysnar på black eyed peas - i gotta feeling. och funderar på att äta frukust. men jag fastnade här i vanlig ordning. egentligen har jag rätt mycket att göra innan jag börjar att jobba.

saker att göra:

  • plocka undan på nedervångingen. truls (hyresvärden) kommer hit med någon sotare.
  • lägga upp dagen outfits. ( egentligen inte så viltig men tänkte visa mina nya jeans)
  • äta. egentligen ska detta vara först. men det tar jag när jag hinner. jag kommer antlagligen att sitta här ett tag till. om jag känner mej rätt.
men sen de här med frukust. vi har inget hemma som jag direkt e sugen på så jag vet inte riktigt vad jag ska äta. finner ingen insperation. men det löser sig nog hoppas jag. nä magen säger mat, så jag får skramla i hop något. det märks värkligen att det e slutet av månaden. löning i morgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0