blåsigt kalt och förjävligt

hur fan kan detta hända. min kamera startar inte. den e typ ett par månader gamal, min mobil e cp. och löne lappen kom inte i dag?? varför allt detta? visst världen går inte under. men jag behöver min kamera och min mobil e ett måste.. så någon bild på de nya jeansen blev det inte. så det blir väll en annan dag när jag först har lämnat in kameran på lagning och detta vill säga att ni kommer inte att få se mina jeans för till nästa år och då e dom inte nya längre. och då e det ingen medning med det..  och ovan på allt detta så blåser det ytahelvete. och e svinet kallt ute. så jag får ta på mej vinterkläderna när jag ska ner till jobbet. blääää. vart tog sommaren i vägen. den bara försvan.. 

nu ska jag resa me upp ur soffan och pallöa mej ner till jobbet i denna kyla..

morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0