göteborg 2,3,4 oktober

Torsdagen den 1:a oktober var det packning som gällde. Det var mycket osäker vad det var man skulle packa ner i väska skulle det regna eller vara sol i den härliga staden Göteborg. Men det skulle vara dåligt.

Fredagen så gick resa till staden klockan 16,30. Det var trångt men resan gick fort upp. Stannade till och köpte godis, på vägen upp. När vi var framme i Göteborg fick gps:en lite frispel. Den visade fel. Och jag måste säga vi hade roligt åt den,  och en gata som jag la på minnet var bögatan. Fråga mej inte varför. Men flyttar vi nån gång upp till Göteborg så ska jag bo på bögatan.

Lördagen så regnade det så det blev shopping i nordstan bilder på shoppingen kommer en annan dag,. Men det blev inte jätte mycket shopping men, men en det chailatte blev det. Mums.

Söndagen så var det Liseberg som gällde. Det var trevligt men lite blåsigt och kallt och i flumraider blev jag väääääldigt blött.. alex har alltid lurat i mej att sitter man längst fram och dukar när vattnen kommer så klarar man sig. Jo vist. Om man inte lastar tungt fram. Jag skojar inte där kom en stor våg över mej och jag blev blött ända in i underkläderna.

 

bilder kommer i morgon eller över morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0