22,39

tyvärr fick vi inte huset. men det kommer fler. jag älskade verkligen det huset..

har varit med emma i dag. ( min andra halva) vi gick lite på stan, och ja jag köpte lite saker. men har fortfarande inte fått i gång kameran så ni får vänta med att se det. men det blev iallafall en jacka till till min samling. för jag har ju inte jackor.

i morgon blir det först hem till emma och sen så bär det av till göteborg, för liseberg, shopping och vem vet det blir kanske en kväll på stan. några bra ute ställen? dum fråga kanske det finns kanske rätt många men var finns dom så att ett bar slåningar kan hitta dit?? men det löser sig nog.

nä nu börjar idol igen.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0