grönt äpple i en svart skål

rubriken har egentligen inte att göra med de jag har skrivit men jag hade ingen fantasi till att komma på en rubrik. i vanlig ordning alltså.

vilken dag, har hunnit med hur mycket som helst. tro det eller ej. men jag antonia damm 06.00 för att ta bussen 06.48 inte för att åka till skolan utan för att åka till gymet. vist de e ingen big deal med att jag tränade. men trotts att jag skulle vara i skolan. 13.00 så var jag i stan rerdan lit innan 8. det är sjukt.

men iallafall. jag tränade i typ två timma. 1,5 timme styrke och 20 min sen satt jga i bubbel bollen i en tio min. sen efter all träning så bastade jag i både ång och den vanliga bastun. super skönt var det. jag vill inte veta vilka kraper jag kommer till att få i benet i natt eller vilken träningsverk jag kommer till att få. men jag har klarat mej inna så jag klarar mej väl nu

men efter träningen så åkte med statsbussen ut till elina, där vi snackade skict busade med nea. träffade även hennes far. ska träffa elina i morgon med:) ska bli kul. jag längtar redan...

har även hunnit med ett terminsuppspel som gick rätt piss åt helvete. jag var sjukt nervös. jag viste knapt vad jag skulle bli av.jag höll nog inte en ända ton. hjäälp jag kommer inte får ett bra betyg i sång, men det kan jag leva med, hoppas jag.

nä nu ska jag gå och göra en stor kopp te och titta på äntligen hemma. sen blir det antagligen sängen. 
 vi hörs i morgon.. puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0