underbara söndag

jag brukar tycka illa om söndagar. söndagar brukar vara en dag ,man känner ångest ångest för att det är skola dagen efter fast i dag nä. denna söndagen är den bästa söndag på länge, jag har hunnit med mycket i dag. inte hunnit tänka på skolan som är i morgon. men på något sett ser jag fram i mot skolan i morgon. vrf vet jag inte, men jag känner på att dagen i morgon kommer till att bli riktigt bra, och sen så ska patricia med mej hem så vi dka plugga i morgon.

nä nu ska jag gå och lägga mej, för denna söndag slutade för 14 minuter sen så nu e det måndag. men ví hinnner nog höras i morgon..

puss

Kommentarer
Postat av: *elina*

hoppas det gick bra i skolan idag :) den 13maj (tror jag det var) är ledig att jobba 13-21:30 för Kerstin, du kan ju ringa ängan om du är intresserad av dagen :) kramis

2009-05-04 @ 19:04:08
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0