svenska C

sitterpå svanska C och göär inte ett piss. vi hartid till att plugga på vad vi vill. så jag tänkteatt skriva mitt religions arbet omfolkets tempel. en sekt som jim jones grundade1935 tror jag det var. men jag kommer ingen vart.

jag som hos min rådgivare i natt. patricia alltså. mysigt och härligt såg på fotbolloch film. och som vanligt en massa prat blev det också. i kväll. blir det plugg i vanlig ordning och nu ska jag försöka att skriva på folkets tempel.

men vi hörs. hoppas attallt e bra med er.. puss puss

Kommentarer
Postat av: *elina*

plugga som vanligt ikväll? trodde du skulle jobba med mig ikväll... ?? :)

2009-05-13 @ 09:42:11
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0