stockholm arlanda

egentligen ett skit dåligt program, så jag vet inte varför jag tittar på det. Men finns inget annat på tv så det får bli stockholm arlanda.  de postetiva är att min älskling sitter bredvid

i dag var jag i stan en timme och 20 min. kändes inte ens lönt att åka in till stan för att ha den lektionen. Men det blev även en tripp till Tomelilla för att titta på student klänning. Jag hittade en som jag kommer till att ta om jag inte hittar någon annan. Så jag har en reserv plan i alla fall. Och det är ju alltid bra.


I morgon så är det utomhus konsert på C4 kom och titta. Det börjar klockan 13.00 jag spelar två låtar i slutet. Men kom och titta. Det kan bli en upplevelse att se allt kaos det kam bli på en konsert som c4 ordnar. Det är alltid kul. Tro mej. Det är kul att se.


Tittade nyss på bordet. Vet ni vad jag måste ha på min mat. Eller inte måste men det är det bra att ha på maten. Kan ni gissa vad det är. Jo det är grillkrydda. Jag vet inte varför. Det är nästan som om att jag är beroende av det. Men jag är lite knäpp jag vet. Men det bjuder jag på.


Nä nu ska jag sitta och surfa. Sen efter granfejden blir den duschen och sen sängen blir en lång dag i morgon. Så då får det bli en tidig kväll. Om jag kan somna som typ två timmar innan kvällsmaten. Men annars så läser jag faktiskt en bok. Ja det är sant jag läser en bok. Det är nog en bok som många tycker är skit tråkig men jag tycker att den verkar intressant, den hemliga kocken. Jag har inte kommit så långt i den men den handlar i alla fall om fusket i vår mat. Hur dom tar bord de äkta varorna och ersätter det mer andra tillsatser. Tillsatser som kan vara farliga om man får i sig för mycket.


Nä nu flumma jag i väg igen. Men jag åter kommer kanske senare, annars så hörs vi i morgon

Ha en trevlig kväll. Puss puss

p.s jag bjuder på en bild på elvis


bilder är från lgh i kristianstad.


Kommentarer
Postat av: kusin

Din gris! Hör av dig när du är i tomelilla! saknar dig

2009-05-16 @ 11:32:33
URL: http://varjear.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej gumman!!! Saknar dig!!!!!!! Hinner du träffa mig ngn dag????????? Fin du blir på din student!!! :-) Jag kommer till T-lilla då, jag jobbar till 15 så d e lugnt! :-) KRAAAAAAAAAAAAAM!!!! <3

2009-05-17 @ 05:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0