snart student

det är sjukt vad tiden går fort. och ändån känner man sej strässad över allt. i morgon är det två veckor kvar tills betygen sätts och de vill säga att jkag måste hinna lemna in allt jag har kvar.  men ändån så är jag glad för snart e det student. då jag ska stå på trappan och sjunga för vi har tagit studenten för vi har tagit studeten fy fan va vi e bra.

åka runt i en fin bil och leva livet på den bsta dagen iens liv. jag längtar och känner att nu jävlar e det snart dax. snart snart snart:) mee like..

för övrigt så har jag och patricia snackat en massa skit i vanlig ordning och spelat kort. tror att patricia vann de flesta gångerna. men de bjuder jag på.

sen så ska jag bli hämtad av elina vid rece och sen så ska vi kölra hem till mej för att fika och sedan till jobbet för att jobba. det ska bli kul.

nä nu måste jga skriva ut mitt och patricias arbete. sen så ska vi snart ha samling igen sen slutar vi:)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0