löning..

i går var det löning ich det är mycket som ska fixa nu innan student och skit. men det är snart slut med skolan:):):)

men här kommer bilder i super dålig kvalite. men iallafall. dåligt ljus och mobilkamera är inte det bästa. jag måste verkligen köpa en ordentlig kamera.


jag har hittat en ny student klänning. så jga ska ha denna i stället för den andra jag köpte. den ska jag ha på examenskonserten. mamma tyckte att denna satt mycket bättre. bild på de kommer i helgen..



jag är kvinna och älskar skor. så är det kommer alltid till att vara så.



tights med nitar på sidan. den vita topen fick jag av mamma, underkläder i mängder.



lite annat smått och gått. sånt som behövs med andra ord. allt börjar ta slut nu. mitt hår spray är slut sedan länge, och jag tog det biligaste möjliga på hm.
 
klockan här kommer från frankrike. och den fick jag av svärmor och svärfar. tusen tack:)

jag har köpt en lila kofta med men den ligger i tvätten så den får ni se en annan dag..
nu ska jag sätta mej framför tven och äta godis. men först ska jag gå på toa:)


Kommentarer
Postat av: *elina*

den klänningen va verkligen supersöt :) vill också ha en sådan ! :)

2009-05-28 @ 21:19:52
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Lina

Va fin du kommer vara på studenten!!!! :-) Puss på dig! <3

2009-06-04 @ 07:43:16
Postat av: Lina

Var får du alla snygga skor ifrån!!?????? Avis ;-) KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3

2009-06-07 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0