en söndag i maj.

efter fem timmars sömn så vaknade man och var fortfarande trött men jag var skit hungrig så jag kunne inte somna om. men så typ två timmar efter jag vaknat så pakade vi in katten i transport buren och klörde till lundsdjursjukhus. så hans ben var super svullet. men nu va det ju så här att. det kostade typ 2000 kr att bara undersöka honom. vilket vi inte hade pengar till. så vi fick köra hem igen. vilket som kändes väldigt frusterandet. jag skit irreterad på allt och jag var trött.

men när vi kom hem så tittade jag lite på honom. nu så hittade jag ett litet sår. så jag avaktar och ser om det blir värre. en sak e säkert jag ska börja titta på en försäkring till katten. ska han skada sig så mycket som han gör så är det nog dax för en försäkring, nu ligger lilla elvis och sover i fotöljen. även han blir trött av att åka bil i typ två timmar. stadkaren. jag känner mej som världens sämsta matte. som katt hade jag hatat mej själv.

nä nu ska jag gå och fixa lite te till mej och kanske lite kaffe till älskling. sen är det stylista. men jag återkommer imorgon..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0