detta var inte igår

Jag har inte skrivit på super länge de vet jag. Men jag lever och har inte haft något roligt att skriva. Det har jag iförsej inte nu ihäller men jag kände att det var dags att kanske lägga in lite bilder. Tyvärr har jag inte tagit några bilder på hur det ser ut i huset. Men det kommer kanske i dag efter jag har städat. Vem vet.
 

egentligen har det hänt mycket på senaste tiden, jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag och Patricia har i alla fall börjat plugga tillsammans och tar igen lite saker. Skönt som tusan är det att man snart tar studenten och på tal om studenten så hittade jag mina studentskor som jag ska ha. Så nu har jag skor och mössan men ingen klänning men de ska jag fixa nästa helg men mamma. Just de jag måste se om jag hittar en snygg väska med som jag kan ha.





Valborgsfirandet blev i tivoliparken med Patricia och många andra, jag hade super roligt trotts att det hände saker som inte var fullt så roliga. Men Patricia detta måste vi göra om. Fast då kan vi skippa tråkigheterna

i fredags jobbade jag. Jobba med Elina. Kan man ha roligare när man jobbar när vi var färdiga med allt så satte vi oss och snackade skit. Mysigt värre. tyvärr blev det inga bilder från varborg. hade ingen kamera med mej

Och i går var jag och min älskling i Tomelilla och mös. Först så provkörde han folkrace, sen blev det att vi kollade klänning på ekerlunds (men hittade ingen) sen så hittade jag ett par skor på Gustav Olssons skor i stället. Inte illa va?


älskling väntar på att han ska få köra.







okej jag hade tråkigt medans jag väntade på att han skulle köra så jag flummade lite med kameran.



här kör min älskling. jag tror det är en volvo 740. tror jag vet att det är en volvo 740



I dag har dagen hittills varit helt underbar. Har gjort egen nyttig glass, bakat muffins och jordgubbspaj. Känner mig så händig. Och jag ska snart på att städa huset.  Fan vad skönt allt är.

Nä nu måste jag göra färdigt mitt reportage till fotografisk bild A men jag återkommer nån gång.  bilderan på mitt reportage kommer om en stund eller senare i kväll.


Kommentarer
Postat av: *elina*

det ar riktigt snygga skor, me want ! ;) när jobbar du nästa gång? krams

2009-05-03 @ 19:22:06
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0