de med rubrik ja

måndag, morgon. usch. hatar måndagarar. har prov i kemi i dag och jag känner verkligen att jag inte vill mer nu utan att jag vill sova en hel dag. jag har fortfarande inte tagit igen mina missade timmar men men.

jag kom på att det var länge sen jag skrev ett inlägg innan jag drar till skolan. hmm men just nu känner jag att allt de jag tänkte skriva bara försvann? vart tog det i vägen?. har ni oxå känt så någon gång, man har tänkt ut något skit bra och sen när man väl ska göra det så är den tanken bara borta. jag måste nog skriva ner alla tankar. men gud vilket stort block jag måste köpa. jag som alltid har konstiga tankar.

nä n u ska jag gå och göra något. känner att jag måste de annars somnar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0