17 maj

ja i dag e det norjes nationaldag. och norje van i går på eurovision. deras låt var sjukt bra.  och som vanligt så var sverige dåliga även i år..

vilket fal som hälst så sitter jag och ätter annanas och åt nyss vanilj glass med jordgubbar på. musms. säger jag. i morgon är det måndag och måndagar medads med sång och fotografisk bild. ska visa mitt cross reportage i morgon. hoppas att jag får bra betyg på det. och så ska jag skicka in mitt arbete om en fotograf. så jag kan säga hej till mitt vg:)

jag måste säga att gårdagens festande var super kul. var år och dar sen man träffade robban. och första ången på två år så festar man med honom och ett gäng andra. måste göras om. nä nu ska jag forsätta att äta ananas och se på tv. sen blir det sängen, är väldigt slö i dag vet ej riktigt varför. men det kan nog att ha med alckholen men jag vte inte. så det blir snart sängen för min del..

jag åter kommer i morgon. ha det bra. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0