matlagning på g

nni vet att jag skrev att jag kanske skulle träna eller bara åka hem till sängen. men det blev inget av de. utan det blev att jag cyklade hem till elina. däe vi snackade åt lunck och negerbollar. eller vars en stor.

men vilket fal som helst så är det fiskgratä'ng på g här memma i min lgh. jag får nog äta själv men det är ingen fara med det. de går väll något skit på tv. alex e i huset och oljar våra ek bors. så vi har ett lite lack bord i vardags rummen nu sålänge. vi fick ta ner borden till huset, dels för att det inte blir lika mycket att bära på lördag men framför allt för att de behövdes oljas. nu undrar ni kanske varför vi inte kunde göra det i huset. vi har en katt vid namn elvis som är duktig på att vara i vägen och vara på våra bord när vi inte ser. så därför.

nu ska jag gå och kolla fisken som står i ugnen och potatisen som står på spisen.

vi hörs senare. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0