äntligen färdig

Nu är jag äntligen färdig med allt de skriftliga till projektarbete. De svåraste var nog att skriva om processen, men efter många timmars skrivande blev jag tillslut nöjd. Men jag vet inte hur många gånger jag skrev om det många gånger.


Va ska ni göra i kväll?

För min del blir det en tv kväll, just nu tittar jag på simpson, efter det blir det den rätte för Rosing och där efter kvällens höjd punkt Desperate housewives.  Efter det så blir det nog sängen men jag vte inte. Det blir kanske lite mer pluggande. Ska ha en bokrecetion klar på fredag, ska lämna in den och ha en muntlig presentation. Och jag verkligen hatar min August stimberg bok.


Jag för står inte varför vi måste läsa en tråkig klassiker på svenska B. är så fruktansvärt trött på allt läsande. Det är ju det ända vi gör på svenskan. Eller så ser vi på film. Vi gör inget som förbereder oss för de nationella proven.  Men det är ju hennes statistik som förstörs. Fast det är visserligen vårt betyg. Vrf ska vi bara läsa hela tiden. Och när vi inte läser så ser vi på tråkiga filmer. Just det vi har skrivit en skräck analys med. Men det är inte så mycket mer vi gör. Jag vet knappt hur man skriver en essä. Ett referat har jag inte en aning om hur man skriver. Och jag ska göra ett referat till en annan kurs. Hur f*n ska det gå till, men det löser sig förhoppnings vis.  Just på den uppgiften känner jag att jag kommer få IG på.


Nä nu ska jag fortsätta att titta på simpson.

vi ses senare
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0