27 mars 2009 en bra dag

Äntligen bredband! man vet inte hur mycket man saknar det för tills man inte har det på ett par dagar. Nu ska jag fortsätta min blogg som vanligt igen. Och vet ni vad det är för dag i dag?


Jo det är min 19 år dag. Så jag vill passa på att tacka alla som kom och för alla fina presenter.  Är super nöjd. Tusen tack. kvällen har varit lyckad till 110%


Jag hoppar de här som har hänt under veckan jag inte haft bredband, ni vet ju redan att jag har flyttat och för er som inte viste det så vet ni nu. Men jag ska ta bilder på det. Så fort jag får tid över och här är städat som kommer det bilder. Jag lovar. För övrigt så trivs jag super bra i huset. Jag och min älskling. Super härligt är det här. En liten nackdel är att det är lite för tyst.  Men jag vänjer mej snart vid det.


Får visa lite bilder på bl.a. presenterna och outfit


skålen e inflyttnings present av kaj rita och lida. och ena av blommorna är från david och andra från sanna med familj


fick jag av älskling

mamma, pappa och brossan samt de på bilden under och ett linne som kommer lite längre ner och 500 kr




fick jag av mormor och morfar + 500 kr och en glas skål med avocado och citron. mormor känner mej:)

linnet. hade det på mej. super snyggt.

hade även mi9na älskade chinos på mej. underbara.

nu blir ddeet sängen för mej. ska försöka hinna slänga i väg ett blogg inlägg innan jag sticker till k.stad för att flyttstäda lgh. men nu ska jag kolla facebook och sen ska jag nanna.

sov så gott.:=)


Kommentarer
Postat av: LoEm



Vill du vara med i tävlingen om att bli veckansblogg hos mig? Det enda du behöver göra är att kommentera i inlägget "Who will it be?".



http://loem.blogg.se

2009-03-28 @ 00:10:31
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0