25 lådor och 13 dagar kvar

en timme och 30 minuter sen jag srev det förra inlägget. känner att jag e på banan igen. känner att insperationen har kommit tillbaka. i vissa fall skriver jag inte ner allt jag tänker på, då jag inte vill inte hänga ut någon här på bloggen. jag vet trots allt inte vilka som läser den.

för er som e nya så skriver jag om allt mellan himel och jord. men som jag skrev i det tidigare stycket. hänger inte ut någon på bloggen. jag skriver för övrigt vad jag tycker men vissa fall får ni bara veta en liten del.


just nu har vi pakat 25 lådor bara 15 i dag. känner mej riktigt nöjd faktiskt. jag och alex har varit riktigt duktiga. jag känner fortfarande att det är hur mycket som hälst. men ändån så är i stort sätt allt i köcket ner pakar. det är ett skop ( talrika och glas), bestik, och maten vi inte har pakat. stort sett allt i musik/datorrummet är i stortsätt allt nerpakat. jag e så stolt över oss. om 13 dagar flyttar vi:)

just de om 19 dagar blir jag 19år. bara en parantes. som igentligen inte är så viktig. tänkte inte direkt fira den på någon speciellt sätt men än att kanske familjen kommer hem om på midag.

i morgon blir den skola. ska ha sång lektion och fotografiskbild A. men efter skoldagen blir det träning för helaslanten, jag vet inte vad vi ska träna men det blir träning i allafall:) 

nu ska jag gå och göra någon typ diska och fixa i köcket. där e ett bomb ned slag. men jag åter kommer i morgon men fler inlägg och historier. 

ni får sova gott.. puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0