090320 GOD MORGON

hej hej. jag var uppe förre tuppen i dag. vaknade 04,40. pigg var jag så jag gick upp för att böeja med en mysig fredags frukust till mej och älskaling. jag låg iför sej en stund och försökte att somna om, men märkte att det var omöjligt.
och kryss i tacket. jag åt frukust så här tidigt på morgonen. de e det inte ofta jag gör. brukar inte kunna det. men en satadig och god frukust blev det.

i dag kommer dagen bestå av skola och att packa ner det sista i lgh. det ser för jävligt ut i lgh och jag vbill bara plocka undran allt och ta fram städsakerna och göra det riktigt fint här igen. men se kan man se det på ett annat sett med. i morgon flyttar vi och sen så är det bara till att flytt täda det och då kommer det få vara riktigt fin sista gången när vi står på den:)

tillbaka till de med skolan. har en lånmg dag oi dag från 8 - 16. vilket som inte är roligaste i llivet. ha de räkt med de två första lektionerna. men iallafall. arbetsliv, svenska B och naturkunskap B. kul kul. nä värkligen inte. naturkunskap B är nog det roligaste på dagen och ändån kan de bli segt.

haha. nu har jag varit vaken i 1,5 timmar. hehe. jag kommer till att vara död ikväll. jag känner det på mej.
nä nu ska jag gå och glr något. typ ladda batterierna till kameran.

jag åter kommer innan jag sticker till skolan. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0