090317

10 dagar kvar till jag fyller år.

bara så att ni vet.jag hade kunnat sova längre i dag men jag måste plugga innan jag ska till skolan och skriva ett prov. så jag gick upp för 50 min sen. allstå 06,00. kanske inte prick.

för övrigt så har jag nyss ätit min frukust flingor med yoghurt och jag väntar på att mitt te ska bli färdigt. vilket det är vilken sekund som helst.

trotts att jag har sovit typ 8 timmar så är jag ändån sleten och trött. när ska man få sitt pigga liv till baka? de e en stor fråga. men vilket fall som hälst så kan jag cykla hem om efter jag har skrivit mitt prov. eller så sticker jag och tränar. fast sängen låter skönare. som den alltid gör. jag längtar till på torsdag. den dagen har vi studiodag, och jag antonia damm ska sova hela dagen om det går försej. ska bane mej hålla tummarna. 

gårdagen vara både rolig och seg. ånglektionen var lika rolig som alltid annars. men därimot fotografiksbild A. var kom och rädda mej. jag vill döööö. den var så tråkig
så man kan hoppas på en bättre dag i dag. känner jag mej själv rätt så kommer det till att bli e tidig kväll. kommer väl ligga i sängen redan 08,00 om jag fick. men jag ska försöka att vara vaken längre än det. jag ska iallafall vara vaken till 21. om jag lyckas. kan ju alltid hoppas på det.

nä nu får det bli plugg för hela slanten. sen ska man göra vid sej.

vi hörs. puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0