090316

nu tänker ni kanske att jag har blivet dålig på att uppdatera. men vänta bara en vecka så kommer det till att bli ännu sämre. då jag kommer få använda min sambos mobil för att kunna blogga och överhuvudtaget till att kunna komma upp på nätet. hur kul är det. men mitt brevband kommer väl till att komma inom en snarframtid. hoppas jag. 

som nui säkert vet så var jagi lund med naturkunskapen i torsdags. naturvetadagarna. de var både kul och tråkigt. den första föreläsningen som hette " se hur du hör" var lite intresant men ändån tråkigt. jag trodde att det skulle ha mer att göra med musik. inte hur örat fungerar. hur många år har man inte lyssnat på det. 
den  andra som hette "vintergatans hemlighet" super tråkig och ointressant var den. föreläraren pratade på i 190 km i timmen´. och använde en massa termer som ingen fattade. jag höll på att somna.
den sista och den roligast. " laser show" super troligt och efektfult. pga den så blev dagen i lund lyckad.

på kvällen (sammadag) så var jag på pettes och åsen stand upp. super roliga var dom. de varderas pjojekt arbete. och jag måste säga att dom lyckades värkligen med det. jag hade så ont i magen när jag kom hem. de var en lykad dag.

citat från bussen till lund " min man dog för tre år sen s¨då flyttade jag till lund där min abarn bor" läraren och chaförens ådialogen var väldigt intressanta att lyssna på. vem vet de kanske fan varandra där.

fredags så åkte jag ner till mamma för lite fredags ,mys med mamma och pappa. gick även hemtill mormor och mös lite. älskar att vara hos mormor och morfar. finns inget bättree än att vara dfär jag älskar att vara däre. miljö hos dom e så mysig,

i lördags var det jobb för heela slanten och hämtade nyklarantil huset.
på frukusten så kom vi in på min ben förlängnig. förklarar mer en annan gång. då kommer eva med den här kommentaren " kan man göra en sån förlängningpå penisen med" gud vad vi skrattade.

i går flyttade vi ett lass ner till huset. och nu känds att på riktigt. jag vill värkligen flytta nu. jag känner att jag inte vill mågpt annat än att flytta.:)

jag åter kommer när jag kommer hem med dagen uppdateringar. hoppas att allt en bra med er. och att levet leker.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0