090310

för er som är intreserade så är det bara 17 dagar kvar tills jag fyller år.

allt bra med er där ute? och för att göra visssa av er svartsjuka men jag e faktiskt ledig i dag. och vad kommer att hända på min dag? jo jag kommer att plugga och fixa med mitt projektarbete. ska redovisa det i morgon. så jag får väll välja ut lite bilder som jag kan jobba vidare med. som tur e är det bara ca 10 bilder jag ska redigera. så detta hinner jag med i dag. plus att jag måste skriva min slutdokotimation. så att den blir färdig någon jävla gång.

men det är väll bäst att jag börjar med det nu. men jag åter kommer senare men lite bilder kanske. får se.
pååterseende. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0