090309 måndag

jag tycker att man borde hoppa över måndagen. hatar måndagar. finns inget värre än måndagar. jag hatar måndagar och kommer alltid till att hata dom. så e det. 

det känns värkligen att jag har missat en helgdag. typ lördagen. jag saknade den i går. det blöir väll så när man jobbar en helgdag och ledig nästa jag vte inte. men i går kände jag vara vart tog helgen i vägen.  det sa bara poff så var den borta. nästa helg får jag inte njuta av iheller. ska jobba på lördagen. men men, det blir nog bra ändån. jag får ju njuta mer den 27 april när pengarna kommer in på kontot.

nä nu borde jag slänga i mej frukust och för en gångs skull sminka mej. jag känner för det i dag.
men jag åter kommer någon gång under dagen..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0