090308

vilken toppen helg och vecka det har varit. men jag känner att jga har blivet en dålig bloggare just nu. men det får man ändra på.

i torsdag gick jag hem om till elina, och jag gick världens omväg. men det bjuder jag på. det var trevligt senare kom alex oxå dit så vi åt pizza men elina och hennes man.  tack för den dagen/kvällen.

i fredags firades carro med fest hemma hos gurkan,. det var super trevligt. hade superkul. och känder att det måste göras om. bilder kommer senare. 

i gåt jobbade jag, som vanligt tänker vissa då. men flytta ni hemmifrån utan ett jobb och gå i skolan och försök få ekonomin till att gå runt. det går inte så jag blir den tråkiga som tackar nä till fester och jobbar. tyvärr så måste det bli så. detv finns faktiskt helger som jag e ledig på.

i dag blir det bara en massa pakande. 

jag åter kommer om en stund ska hjälpa alex med att paka. vi flyttar ju snart:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0