tv och läsning:)

hej hej

gud vad trött man e i dag.jobbat tre dagar. men det är mysigt. är u ledig fredag, lördag och söndag. på lördag ska jag till entre i malmö och shoppa med älskling, robban och kickan:)

xhur har eer dag varit. älskling hämtade mej på jobbet klockan 1 så körde vi och handlade lite. sen så sommnade jag i soffan och jag trodde att jag skulle bli pigg. men nej. jag e fortfarande lika trött. så jag tror att det blir en tidig kväll för mej. egentligen så måste jag plugga lite till körkortet, men jag orkar verkligen inte hämta böckerna soffan e mycket skönare att sitta i. i morgon ska jag åka upp till stan och träffa elina marcus och nea. det ärjävligt tråkigt att sitta hemma själv om kvällarna nu när älskling jobba kväll. men jag kan inte direkt säga att han inte får jobba.

nä nu ska jag läsa sofis mode och chic och lägga mej på rygg..





i går kväll när jag lekte med elvis. det är skönt att ha en kamera som fungerar igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0