studenten

det e mycket som har hänt bland annat skattjack (bilder koimmer senare) jag och partricia och roligt folk var hippis. skit kul var det, statt i parken läänge och festatde och skrattade. hamnade sedan på biljard. där man träffade andra studenter, men som hade varit hemma om och gjort vid sig. vilket vi inte gjorde. vi gick dit som vi var. glada och ville sprida glädje och fred till alla.

sen var det kanevalen där alla k,stads studenter samlas för att skrika halsen av sig och tävla om vilken klass som var bäst utklädd, vår klass var gease, vi vann inte men det gjorde es3b som var utklädda till en ända stor larv. men vilket fall som hälst , studenterna tågade rund i k.stad och låt bilderna talla för sig själva

tåget igenom stan.

dans i tivoliparken blev det efteråt:)



inan vi började tåga. vi samlades utan för polishuset, bilden under är oxå där i från


det var festande och dansande hela kvällen, eller fram till sex för min del, var rätt laddad och skulle hem till min lilla älskling. jag ska ju säga att min hals inte mådde helt 100.

sen var det dax för studenten, den bästa dagen i mott liv. kommer aldrig att kömma den.

vid fotograferingen, patricia, jag och anton



här springer vi ut. alla glada och lyckliga.






rundtur i kristianstad:)


hemma lika glad som innan. ont i fötterna hade jag. och min jacka var värkligen blött:)

fler bilder kommer senare och även bilder från midsommar kommer. men jag kan säga en sak, jag har minneslocker från midsommar. men jag ska försöka att hinna lägga in de bilderna i kväll.

nu beck,

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0